tirsdag 30. mars 2010

Hei hopp alle sammen!

Som jeg nyter denne ferien, det er så deilig. Som dere vet shoppet jeg litt i går, og besøkte bestemor. Hun var så fornøyd og glad siden de akkurat har pusset opp hele huset. Selvfølgelig måtte jeg hjelpe henne å bake, dere vet mine bakeferdigheter. Jeg er jo så flink, dere har vell sett pepperkakehuset mitt tidligere? Greit at å sette sammen et ferdighus for å så pynte det ikke akkurat kan sammenlignes med å bake ordentlig, men hvem bryr seg? Jeg er flink likevell. Egentlig leste jeg bare oppskriften for henne, og blandet litt, men ja, flink likevell. Skulle hatt med flere bilder her, men datamaskinen min er ikke helt samarbeidsvillig i dag. Bestemors jakke er god å ha.
I dag har jeg sovet lenge(deilig!!), vært en tur på senteret å handlet litt med Ida og Malin, Madelen har ankommet, vi har spist taco, sett film og kost oss, snart skal vi ut en aldri så liten tur. Jeg håper dere har en fortsatt fin påskeferie, så blogges vi i morgen forhåpentligvis.