tirsdag 23. mars 2010

Belief makes things real

I dag har jeg fått to kjempegode nyheter, de er ikke noe hyggelige for dere så klart, men siden dere elsker meg er dere glade på mine vegne. Den ene nyheten kan du finne på side 5 i avisa nordland, og den andre er at jeg får igjen på skatten, derfor har dette vært en fantastisk dag. Jeg håper og tror denne uka kommer til å gå fort. I morgen og torsdag kommer til å bli to kjempehektiske dager for hvertfall meg, før jeg tar flyet til Oslo på fredag om morgenen. Jeg gleder meg sånn til å bare komme meg bort en liten stund, til å andre ting å tenke på. Jeg tror rett og slett at det ikke er sunt for noen å være i Bodø over en lengre periode. Hele byen er full av dritt.

Jeg hadde forresten to kjøretimer, og det gikk strålende bra. Jeg trodde egentlig jeg hadde glemt alt, siden det er veldig lenge siden jeg har kjørt sist, men nei. Stor ære til superduperhjernen min. Nå som oppkjøringen min nærmer seg tenker jeg igjennom hvor mye jeg egentlig har lært den siste tiden, før hadde jeg virkelig ikke peiling, jeg visste ikke en gang hva et vikepliktskilt var. Jeg må vell nå dele den dummeste sitaten jeg har hatt i hele mitt liv(siden jeg ble født, seriøst!) med dere, siden den har noe med dette å gjøre. Jeg kom til et slikt skilt:"Når det står både 60 og 80, kan man velg da?"
"ehh...Julie! 80-skiltet betyr riksvei 80"
Det er faktisk hysterisk morsomt når jeg tenker på det, hvor dum det går ann at jeg virkelig har vært. Eller ikke dum, men uviten. Jaja, lykke til med oppkjøringa di Julie!