torsdag 11. mars 2010

Dagens klage!

I går falt jeg på isen igjen, denne gangen skrapet jeg opp hele skjermen på mobilen min. Mamma mener jeg ødelegger telefonene mine alt for fort. Hun klager på MEG når jeg ber om en ny, selv om hun vet veldig godt at det er hun som har skapt meg sånn som dette. Bambi på glattisen, men nok om det. I dag måtte jeg ta en senere buss enn det jeg bruker, dere vet hvor treg jeg er om morgenen. Poenget er at jeg virkelig blir lei meg når det skjer, jeg hater det. Hvorfor tenker du? På bussen som går kvart på åtte er alltid halve India, halve Afrika, en fjerdedel av Asia, og ingen fra Norge(sett bort i fra meg). Jeg er ikke rasistisk på noen måter, men en plass går grensa om hvor alene man skal føle seg i sitt eget hjemland. Nå skal jeg spise middag og etterpå dra på jobb. Suss.