mandag 8. mars 2010

Min lykkedag!

Jeg har sovet bort dagen, etter skolen lurte kroppen min meg. Den mente jeg trengte søvn, til tross for at jeg sov meget så godt natten før. Den har blitt veldig flink til å manipulere opp igjennom årene, og hodet tror selvklart på alt den sier. I dag våknet jeg tidlig, jeg tenkte at nå var det sannelig på tide at jeg tok teorien. Jeg har blitt så nervøs hver gang jeg har tenkt at jeg skulle prøve, så har det bare blitt til at jeg har glemt det. Jeg tok på meg skoene, løp for å rekke bussen(noe jeg såvidt gjorde), leste litt på bussen, hoppet av ved brannstasjonen, gikk over den forbanna rønvikleira i snøstorm, og greide teorien lett. 10 poeng til meg, pluss verdens beste følelse i hele kroppen. Mamma var så stolt at hun nesten begynte å gråte. Lol. Lurer på hvordan hun reagerer den dagen jeg greier oppkjøringa? Egentlig vil jeg ikke vite det. Nesten som at jeg skal si stopp her, slik at jeg slipper å oppleve det? HEHE. Neida. Har som dere ser allerede funnet ut hvilken bil jeg ønsker meg(håper dere har merket hvor flink jeg har blitt i paint i det siste). God natt godt folk.