fredag 12. mars 2010

Hei igjen alle små.

Lønningsdag! Det eneste jeg greide å tenke på når jeg stod opp i dag, til tross for at jeg er en treg sombie om morgenen, og ser ut som en underutviklet pokémon. Jeg rakk ikke den vanlige bussen i dag heller, så igjen måtte jeg ta turen innom Afrika, India, Pakistan, Kina og Somalia FØR skolen. Jeg kom for sent i dag også, men siden Jørund elsker meg, gikk det greit. Jeg hadde bare tre timer på skolen i dag, og noen fritimer, noe som var utrolig deilig. Etter skolen dro jeg til byen, jeg måtte være barnevakt for Leonora når mamma var hos frisøren. Da oppdaget jeg at hun har fått sin første blåflekk, men må påpeke at jeg ikke har noen som helst skyld for at hun har den.

I kveld har jeg vært i byen med Caro, Jessica, Hanna og Marita. Utrolig koselig. Jeg kjøpte en ny kjole, noen sløyfer og en tights. Når jeg har masse penger jeg kan bruke på hva enn jeg vil, finner jeg ingen ting, hva har jeg gjort for å fortjene det? Alle pengene mine kommer nok til å gå til alkohol. Jeg skal bli avholdskvinne, en vakker dag. Og en ting jeg vil ta opp med dere, flere av dere skrev under forrige innlegg at dere syntes Leonora har blitt så stor, jeg må bare fortelle dere at hun kunn vokser en vei, og det er ikke riktig vei for å si det sånn. Hun er for tung for armene mine hvertfall.