mandag 1. mars 2010

HEI HOE!

Igjen har jeg blitt syk, hodepine og feber. Det er urettferdig, tenker dere. Det syntes for så vidt jeg og. Jeg dro likevell på skolen i dag, i håp om å smitte flest mulig rundt meg, planen fungerte dårlig. Syk satt jeg der og kjempet meg igjennom dagen, helt til... Jeg fikk se en eske fra russe-service! Russeklærne har kommet! Spinnvill. Julie, ro deg ned. Jeg ble rolig og etter skolen gikk jeg ned å hentet dem, de var perfekte. Endelig har jeg funnet drivkraften for dette siste skoleåret på videregående. Etter skolen dro jeg baggen min med meg(den er nesten større enn meg, seriøst!) ned til byen, hvor jeg møtte mamma som gledelig tok baggen for meg. Det skulle vell egentlig bare mangle, det er hun som har født meg så liten som jeg er. Siden min kjære Ida er i byen måtte jeg jo selvfølgelig spise en over gjennomsnittelig hyggelig middag med henne på Aurora. Etterpå dro vi hjem til meg. Nå er jeg så syk at jeg ligger for døden(liker jeg å tro), og jeg har krasjet kneet i bordet for 3.gang bare denna uka(det er mandag). Sov godt folkens.