mandag 15. mars 2010

I'm gonna find a way to make it without you

Hei igjen dere små og store som klikker dere inn på den elskverdige bloggen min. I skrivende stund ligger jeg slengt på sofaen hjemme hos Ingelin. Vi har akkurat jobbet med en så utrolig koselig historieinnlevering som skal være ferdig til i morgen kveld, så jeg føler jeg ligger godt ann egentlig. Oppgaven handler om Hitler så jeg burde jo greide den rimelig bra, siden jeg og han er som tvilling-sjeler.

I dag har jeg hatt en utrolig bra dag, en av de beste dagene på utrolig lenge. Jeg har sovet kjempe godt i natt, hatt en grei skoledag(tiltross for at jeg hadde naturfagprøve), spist kjempegod middag fra fellini sammen med mamma, og som sagt tidligere koset meg med lekser sammen med Ingelin. Helgen har også vært kjempefin, og jeg har hatt det utrolig gøy som dere ser på bildene. Selv om jeg igjen klarte å drikke alt for mye. Hvorfor er det ingen som hindrer meg? Har jeg dårlige venner? Det sistnevne var selvfølgelig tidenes spøk, mine venner er de aller beste og gir meg alltid noe å drikke når jeg trenger det. Nå skal jeg og Ingelin kose oss med sex og singelliv. suss.