tirsdag 2. mars 2010

Melk, Runa og bilder fra helga

"Er det fordi du drikker så mye melk at du er så glad hele tiden?" Melk om morgenen er et must, de to siste dagene på skolen har de ikke hatt melk i kantina. Meget skuffende og trist, men i dag fikk jeg melk likevell, i et glass. Kantinedamene er alltid så hyggelige. Resten av skoledagen har vært helt grei, til tross for at tirsdager er lange dager. I morgen har jeg tentamen i nynorsk, det blir ingen sak. Runa har lovt meg at jeg kan låne beibidataen hennes under tentamen, dere vet jo hvor ustabil min frøken toshiba blir under slike pressituasjoner. Dritdata. Jeg tror hun prøver å straffe meg, siden jeg syntes hun er tung og derfor faller i gulvet av og til.

Nå må jeg passe Leonora, etterpå pakke, og så skal jeg til byen med Runa. Skal forresten sove hos henne i natt også, lykke til julie å stå opp i morgen. Til slutt tenkte jeg at jeg skulle vise dere noen all for hyggelige bilder fra helga. Jeg må bare understreke at jeg er så trolig sjarmerende når jeg inneholder alt for mye alkohol. DET kan dere bare ikke nekte på.