søndag 21. mars 2010

It's not what you look at, it's what you see.

Nå har jeg akkurat kommet ut av dusjen og snart inntar jeg senga, det skal bli så godt. For tiden har jeg sinnsyke drømmer, hvem vet hva som skjer i natt? Dagen i dag har vært den mest avslappende dagen på flere uker, tiltross for en mild hodepine. Og ja, jeg var ute i går også. Carina fylte 19 år, og det måtte feires. Og ja, igjen drakk jeg alt for mye, det resulterte i at jeg tapte i karaoke, og noen fantastiske bilder kom til verden. Alt blir egentlig til hva man gjør det til. Jeg mistet forresten også telefonen min i natt, men "heldig" som er fikk jeg den tilbake. Faen at den ikke bare kunne være borte, da hadde jeg jo fått ny. Nå tenker du vell at jeg bare kan ødelegge den for å få ny, men det tror jeg ikke funker. Det er jo mye mer synd i meg dersom jeg mister den. Jeg tror forresten at jeg skal ta en pause i drikkingen nå, etter torsdag altså. Tror dere jeg kommer til å klare det? Vi alle krysser fingrene. Jeg har hvertfall valgt å dele mange nydelige bilder med dere i dag.

Drakk så klart alt for mange av disse, og alt for mye av alt annet også. He he.

June, Marte og Runa sine fine poseringer, + en bortkommet fot.

Og min fine posering så klart, favorittgrimase #1 når jeg inneholder alkohol.

Og Runa må jo selvfølgelig så et eget bilde, siden hun er verdens beste.

Og her skulle jeg være veldig søt, noe jeg selvfølgelig greide med glans. Legg merke til kuttet på arma mi. Jeg har blitt emo.

Ha ha, og det var jo selvfølgelig en hysterisk morsom spøk. Jeg har en fantastisk latter, og lo hele kvelden lang. Noe så kult.

Dagen der på, up and go! Nydelig bilde på vei til butikken for å handle frokost.