søndag 7. mars 2010

Imagination is everything. It is the preview of life's coming attractions.

Hei hopp. For en uke, en meget travel uke. Tentamen i nynorsk, torsdagsfyll, lite søvn og annet tull. Jeg tror ikke neste uke blir noe spesielt mye bedre. Jeg skulle egentlig i et jobbintervju på torsdag, men det ble flyttet til i morgen. Dere vet jo fra før av at jeg jobber i aktiv hverdag, men nå føler jeg at jeg trenger noe mer. Som(må forklare det for dere dumme) resulterer i at jeg kommer til å få en alt for travel hverdag, med to jobber. Ikke tenk nå: "så teit, du kan jo bare si opp den gamle jobben din!". Jeg elsker aktiv-hverdag-jobben min, jeg kunne ikke byttet den inn i noe som helst annet. Eller jo, et hoppeslott eller ekstreme snowboardferdigheter, men det er jo ikke en gang noen alternativ. Hvor jeg skal i intervju er foreløping enda hemmelig, tenk om jeg ikke får jobben, og akkurat DU skal i intervju samme stedet for og så snappe jobben rett fremfor nesen på meg. Jeg er en dårlig taper, det burde dere vite. Herregud, se på meg. Jeg burde dø, nesten. Nå dere, nå må jeg gå å ta ansiktsmaske(bildet) og lese litt. Har forresten naturfagprøve i morgen. Og ja, det var et mindre bra forsøk på å skaffe seg empati fra dere. suss suss.