onsdag 24. mars 2010

If you could only let it be, you will see...

Jeg liker ikke onsdager! Onsdager er lange dager, spesielt på skolen. Jeg har nemlig 8timers dag da, uten fritimer. Etter hver time har jeg bare mer og mer lyst å løpe ned i kantina å stjele brødkniven. Hun jeg alltid kjøper melk hos hadde sikkert lånt meg en kniv lett om jeg hadde smilt søtt til henne. Jeg trøster meg med at dagen i morgen går fort(helt til kvelden hvertfall), håper jeg. Jeg skal nemlig i møte med den alt alt alt for ivrige rådgiveren Odd i morgen, men jeg liker han. Han er så snill og hjelpsom, han kommer med mange gode ideer, og han skal hjelpe meg å søke skole. Egentlig har jeg ikke bestemt meg enda så jeg håper at natta kan bringe meg et endelig svar. Jeg drømmer så mange rare ting for tiden, så hvorfor ikke? I natt hadde jeg drømmejobben, pokémon-trener. Den eneste tvisten drømmen min hadde i fra tv-serien jeg elsket som liten var at her var pokémonnene gutter, og ja(!), jeg fanget dem i baller. Og ja, jeg hadde en liten ginger-venninne slik som Ash har.(Jeg vet det har vært en del "paint" bilder nå(regner med dere ser at det er det jeg har brukt), men til mitt forsvar har jeg akkurat lært å bruke det, og det er jo det eneste jeg kan. Det er deres feil, siden dere ikke lærer meg photoshop!)

I dag har jeg gjort noe skikkelig crazy dere. Nå tenker jeg du lurer hardt på hva det kan være? Jeg har nemlig gått med to forskjellige sokker, altså to forskjellige farger på sokkene. Egentlig var sokkene like, men de hadde bare ulik farge på prikkene, men som dere vet så går jeg av prinsipp IKKE med forskjellige sokker. Jeg må jo være litt ordentlig, hallo?