søndag 4. april 2010

I've been travellin' on this road too long, just tryna find my way back home.

Alle sammen! Jeg har savnet dere, og dere har savnet meg! Det vet jeg. Endelig er jeg hjemme etter en lang påskeferie med mye avslapping og kos. Både armer og ben er i god behold, for de som lurte på det. Dere vet jo hvor klønete jeg er. Siden jeg ikke har slått meg noe spesielt brutalt i påsken kommer det nok noen knall og fall i løpet av våren. Stay tuned. For forste gang i mitt liv og verdenshistorien syntes jeg det var ordentlig godt å komme hjem(elendig vær i Oslo, osv). I det jeg landet i Bodø i dag innså jeg hvor glad jeg faktisk er i hjembyen min. Snøen har smeltet nesten helt bort, sola steker om dagen, og det er ikke svart ute når klokken er ni på kvelden. Nå skal jeg gå i ballerinasko og uten jakke resten av året. For en rebell jeg er.

Så, litt tørrprat: Lillesøster har fått to til tenner mens jeg har vært borte, endelig noen i overmunnen, hadde egentlig håpet på at hun ikke skulle få tenner oppe(det blir bare vondere for meg å bli bitt). Mamma har ryddet og støvsuget rommet mitt, love. Oppkjøringen min nærmer seg med stormskritt, he he. Leksene jeg hadde i ferien har ikke blitt gjort, men det er noen få dager igjen da.

Tilbake til meg, og ferien min. Jeg har forresten ikke tatt noen bilder til dere, jeg har jo hatt ferie. Eller, noen da. Og jeg driter i hva dere har gjort i deres ferie(med mindre dere har tenkt på meg, noe jeg vet dere naturligvis har). Nå skal jeg hoppe i dusjen, kos dere hysterisk med bildene jeg tok.

Egentlig skulle Ida ta bilde av hun bak meg, jeg kom ''DESVERRE'' i veien.
Verdens beste is og verdens beste Ida.
På Karl Johan finner man mange utspekulerte mennesker som prøver å lure en til å handle i boden deres. Jeg er lettlurt, trenger vell ikke si mer?
Påskens absolutt beste bilde, ETTER alle bildene av meg.
Måtte jo bare ta bloggbilde på kafeeee, alle gjør det!
Malin! Takk for at du er deg.
Så deilig å komme hjem til mamma. Noen som ser den strålende familielikheten?Så kom jo Oldemor også. Lille søte oldemor. Det til venstre er Leonora. Rart hvordan de beste alltid blir plassert i midten?