fredag 16. april 2010

Hallo!

Jeg er så trøtt, selv om jeg har sovet fra etter skolen og til jeg skulle på jobb. Jeg er nødt til å legge meg igjen nå før jeg besvimer av søvnmangel. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg trenger så mye mer søvn enn alle andre, i natt sov jeg jo nesten hele fire timer. Jeg var ute på byen i går, det var dårlig. Først var jeg glad, så ble jeg sint, så ble jeg glad, så sint igjen, så ble jeg glad enda en gang. Jeg skal aldri drikke igjen. Det vet dere jo at jeg kan holde, jeg som er så flink. Nå er jeg så trøtt at øynene glir igjen av og til, og jeg tar meg selv i å halvsnorke i våken tilstand. Har sovet alt for lite denne uken, så skoleuken har vært svært lang, vi har hatt masse lekse og alt for mye å gjøre. Hele helga skal jeg bare slappe av tenkte jeg, men uten alkoholholdig drikke, duger helten ikke. Er det ikke det dem sier? Jo.