fredag 23. april 2010

God helg!

Jeg tok helg i går jeg, hadde nemlig fri i dag. Deilig det. Nå har jeg akkurat vært ute å jogget en tur, så det er på tide å hoppe i dusjen. Deilig det. Grei som jeg er slenger jeg inn noen ord før jeg dusjer, dere burde føle dere prioritert. Dere... jeg føler at kondisjon bare har forlatt meg mer og mer de siste årene egentlig, enda jeg har trenet mer og mer, skjønner det ikke. Hva har jeg gjort for å fortjene det? Jeg skal jogge meg i hjel en dag. Bare vent.

Det har forresten blitt vår, på ordentlig. Sola steker og det har til og med kommet opp noen blomster i veikanten. På tide. De sier at våren er tiden for forelskelse, hva er galt med de andre årstidene? Neida, men jeg har det supert faktisk. Jeg elsker våren, alt er liksom så lett, alt. Det er enda litt som henger igjen fra vinteren for at det skal bli sommer, men la tiden gå fort.Hade dere, dusjen nå. Kos dere resten av kvelden. Suss suss.