tirsdag 27. april 2010

Æsj

Lol. Sist jeg skrev til dere fortalte jeg om hvor glad jeg var for at det hadde blitt vår, og nå er det hvit ute igjen. Karma? Jeg fryser og dør hele tiden, det er synd i meg. Russetiden blir nok knallbra, på akebrett og ski med vintersko og boblejakke. For å ikke glemme votter og lue. Har faktisk vurdert å legge meg i fosterstilling helt til sommeren med alkohol intravenøst. Super plan. Hva faen er feil med verden? Eller skal jeg si Bodø? Byen er innom alle de fire forskjellige årstidene på minutter, det er så ustabilt vær at jeg blir kvalm og lei meg. Gleder meg til jeg en vakker dag flytter.

Som om ikke været er ille nok, så er skolen et kapittel det og. I går hadde jeg naturfagprøve(gikk som forventet), i dag muntlig norsk(gikk vel og som forventet), og uken fremover blir ikke noe bedre akkurat. Jeg er nødt å lese historie i to hele dager nå, og bli ferdig med den nynorske boken jeg ble så varmt anbefalt, for å så leie en ny bok. Nynorsk er grusomt og igjen er det synd i meg. Om noen av dere er skikkelig drilla på det å handle på eBay, let me know. Tenkte jeg skulle kjøpe meg et nytt liv. Jaja. Det skjedde en bra ting i dag da, jeg fikk ny rekord på snake, 480 poeng. Stolt jente. Suss suss.