tirsdag 8. juni 2010

Skole!

Nå kom jeg akkurat hjem fra skolen, måtte innom for å få karakteren jeg hadde på foredraget i går og for å få en samlet vurdering i faget. Har egentlig alltid hatet sosiologi, men ble overrasket av karakteren på både foredraget og standpunkt. Det er fortsatt streik og fremtiden er fortsatt usikker. Er det bare jeg som faktisk ikke liker streiken? Blir faktisk litt småflau på vegne av alle de som 'spammer' facebook med statuser som inneholder positive ting om streiken. Hallo!!! Dere velger selv å gå på skolen, videregående er frivillig, om det er så forbanna godt med fri kan dere jo bare slutte på skolen. Håper dere tar rådet mitt og gjør det med en gang, så slipper jeg å se dere når streiken forhåpentligvis snart endelig er over.

For tiden er det trekk til muntligeksamen, jeg kom ikke opp på fredag når vi hadde trekk, og krysser fingrene for å ikke komme opp i morgen heller. Om jeg kommer opp i naturfag muntlig skal jeg først drepe vedkommende som sendte meg opp i det, for å så drepe meg selv og alle andre på jorda. For seriøst, i naturfagtimene sover halve klassen, og den resterende halvdelen sitter på facebook eller spiller. På prøvene jukser nesten alle, jeg tørr ikke det da, er så redd for å bli tatt. En gang tok jeg dette flotte bildet for å bruke på en prøve:Noe resten av klassen også gjorde: Turte jo selvfølgelig ikke bruke det. Skjønner ikke hvorfor jeg må være så forbanna pinglete. Noen som har tips om hvordan man kan JUKSE på naturfagseksamen? dersom jeg kommer opp.
- xoxo ReddJulie