tirsdag 15. juni 2010

Fortsatt ingen eksamen.

Som flertallet av dere sikkert forstod kom jeg ikke opp til muntligeksamen i dag heller. Noen av dere er jo en smule uintelligente, så må nevne det flere ganger for at alle skal forstå. Snille Julie som tar hensyn. Nå er det altså bare en eneste trekning igjen, så da er jeg nødt til å komme opp i morgen. Fingrene mine er fortsatt krysset for at jeg unngår naturfag. Det er kjipt å ha eksamen så seint, spesielt med tanke på at resten av klassen og skolen har fått sommerferie, de lette fagene er allerede trukket opp, og veldig mange slipper muntligeksamen. Nå skal jeg slutte å klage her. Det kunne jo vært så utrolig mye verre. Jeg kunne foreksempel vært født i Afrika, hatt blondt hår, ikke hatt venner eller det som verre er.
____________________________________________________________

I dag var det avslutning og utdeling av karakterer i kulturhuset for avgangselevene. Hadde jeg visst at det skulle være så høytidelig , hadde jeg hold meg hjemme. Nå har jeg akkurat hoppet ut av bunaden og tenker tilbake på hvor utrolig klønete jeg er. Når jeg skulle gå frem til læreren min var det siste jeg tenkte på "uansett hvor mye jeg missliker han, MÅ jeg gi han en klem fremfor alle disse menneskene". Jeg gikk frem, snappet karakterene ut av hånda på han og bøyde meg frem for å gi han e klem. MEN, meningen var at vi først skulle ta dem i hånda, så gi klem, så handa hans traff meg i magen, sånn at jeg måtte gå bak. Høres sikkert ikke noe flaut ut, men det var det. Ikke fordi at akkurat det var noe stort, men fordi alle de andre gjorde det helt perfekt. Dere skulle sett meg in action og hørt hva jeg klarte å si rett etterpå. Er sikker på at hele salen hørte det.