mandag 14. juni 2010

Life is about creating yourself.

Som dere ser har bloggen endelig fått nytt design og ny header, det var vel på tide egentlig. Det er så utrolig kjedelig å bare se på det samme hver eneste dag. Okei, så ser jeg ikke på bloggen hver eneste dag, men det gjør jo dere. Så... for å skåne dere fra den kjedelige opplevelsen har jeg brukt hele ettermiddagen min på å finne ut hvordan man legger til bakgrunner og farger, har til og med laget en ny header også. Flinke Julie. Heldige dere. Nå elsker dere meg bare mer enn før og det er jo bra for dere. Det er jo tross alt for dere jeg blogger, dere er drivkraften min, små griser.

Jeg kom forresten ikke opp i noen muntlig eksamen i dag heller. Da er det bare å krype tilbake til senga og forsterstillinga, mens jeg krysser fingrene og tærne for at jeg unngår å komme opp i naturfag. Kommer jeg opp i naturfag, ja.. da dør jeg. Vet jeg tidligere har forklart hvor grusomt det er, men jeg velger å gjøre det igjen. Jeg tror ikke dere skjønner hvor vanskelig det faktisk er. Vi får ikke lov å ha med oss boka, stikkordsark eller noen annen form for nedskrevne ord under hele eksamenen. 30 minutter før selve eksamen får vi utdelt en artikkel som vi skal lese igjennom, presentere og drøfte med et ''naturfaglig syn''. Etter dette er gjort blir vi stillt diverse spørsmål fra hele pensumet i naturfag, før vi avrunder hele eksamen med å gjøre et forsøk + forklaring av forsøket. Hadde jeg bare hatt en lærer som kunne hjulpet meg, forklart meg eller giddet å bry seg hadde det vært greit å komme opp i naturfag. Tankene jeg tidligere har hatt om en hagledesperado mot skolen frister veldig. Neida. Joda. Neida. Nå kryper jeg til køys. xoxo.