mandag 28. juni 2010

Never regret anything, because at one time it was exactly what you wanted.

I natt sov jeg to timer, to deilige timer. Jeg hadde den beste drømmen på flere år. Om bare drømmer kunne bli virkelig. Lol. Det kan de ikke, jaja. Tror jeg burde krype til sengen snart for og i det heletatt klare å være oppegående resten av livet. Siden sist jeg skrev til dere har jeg gjort masse jeg egentlig burde skrevet om, men ikke hatt tid til. Sist var vel på tirsdag, da var jeg i begravelse til oldefar på dagen og på kvelden på kafé med Marita. Alt i alt en helt okei dag, både positivt og negativt. Dagen etterpå, altså onsdag (må jo stave alt for dere) fikk jeg ryddet tre år på videregående ned i tre tjukke permer, samt levert de siste bøkene på biblioteket. På onsdagskvelden fikk jeg besøk av min soulmate, vi så filmen The lovely bones og bare gossipet. Kozykozy.

Så var det torsdag. Startet dagen med jobb fra 9-14, også måtte jeg innom skolen for å hente de rosa tøfflene mine i skapet. Glemte dem selvfølgelig når jeg var på skolen dagen før og de lar jeg rett og slett ikke gå tapt. Etter at dagens gjøremål var fullført dro jeg og supermarita på supertorsdag. Tror vi begge to fikk nok alkohol den kvelden for et helt liv. Vi våknet klokken fire, gulvet var fullt av gafler, sugerør og pinner fra Shell, en grønn kurv fra BigHorn og et stort plastikkflagg fra en tax-freeshop. Har selvfølgelig levert alt tilbake nå da. Skjønner ikke hva det er med meg når jeg drikker, tror jeg eier hele verden. Det gjør jeg jo da, men jeg låner ut ting til andre og da kan jeg jo ikke bare ta det tilbake bare fordi jeg er full. Jeg burde blitt spist, spydd opp igjen, og så spist igjen. Den oppførselen min altså. Nå er det skjerping. Lover! Ikke....

Da er det plutselig blitt fredag i resonneringen min. Fredag, fredag, fredag. Som sagt, jeg og Marita sov til klokken fire. Kanskje på tide å tilføre litt næring til svake og utmattede kropper? Så vi gikk til coopen for å handle. Etter av hadde spist dro jeg den utmattede kroppen min hjem for å slappe litt av. På kvelden hadde jeg, Marita, Runa og Anette jentekveld med taco, skrekkfilm og altaltalt for mye godteri. Plutselig var det lørdag. Tok en runde i byen med Marita og Anette, men Marita måtte dra hjem til bygda, så jeg og Anette bestemte oss for at vi skulle dra på sirkus på kvelden. Runa ville også bli med. Kan dere tenke dere det. SIRKUS. Noe så kult, spennende og morsomt på en gang. Aper, elefanter, klovner, slanger og løver! Hvis du lurer på hvorfor klovnen brenner er det fordi han prøvde og være morsom med å blåse flammer. Som dere ser, han klarte det ikke. Godt jeg har fantasien i orden, for vi kom oss nemlig ikke på noen sirkus. Anette hadde sett feil på klokkeslettet, og vi oppdaget ikke det før at forestillingen nesten var ferdig. Jeg hater livet. Var så utrolig innstillt på sirkus. Vi dro heller til byen å gjorde diverse.... På søndag lå jeg død og alene i sengen min. I dag har jeg vært på jobb. xoxo