torsdag 17. juni 2010

Nå er det ikke mange timer igjen.

Nervene har akkurat kommet og jeg kjenner på kroppen at jeg gruer meg veldig mye. Jeg har egentlig alltid vært flink å prate for meg, men bruker som regel og ha peiling på hva jeg snakker om. I dette tilfellet er jeg helt på jordet, seriøst. Naturfag er virkelig det verste jeg kunne kommet opp i. Det er grusomt og har sjeldent eller aldri en logisk løsning som man kan redde seg inn på. Jeg føler at alt jeg sitter å leser på bare er irrelevant og ikke nyttig for noen å vite. Har aldri hatt noen drøm om å bli forsker eller jobbe innefor naturvitenskap, genteknologi, bioteknologi og alt annet dust som står i den 350 siders lange drittboka. Naturfag burde vært fjernet fra det norske skolesystemet, eller hvertfall frivillig. He he. Nå tenker jeg bare; jeg er så flink, jeg har så god hukommelse, jeg kan alt. Neida. Hvem faen er det jeg prøver å lure?

Jeg kommer til å ty til tårer i natt, det er jeg nesten helt sikker på. Kommer aldri i livet til å sove hvertfall, det vet jeg. Vurderer snart å spise min egen kropp, og når smertene bli for store, tenne på meg selv. FUCK EKSAMEN! JEG HATER LIVET!