mandag 17. mai 2010

You only see what your eyes want to see!

Det er slitsomt med fyll og fanterier fem dager på rad. Kroppen min kjennes så tung og ubehagelig. Har vondt i alle innvollene i kroppen, og nakken. Hjernehinnebetennelse? På grunnlovsdagen har fosterstillingen vært min aller beste venn. Våknet tidlig i dag, det for å rekke alle tradisjonene familien har. Dra på besøk til oldeforeldre, spise, borgertog med russen, tivoli osv. For min del droppet jeg tivoliet i år, hadde rett og slett ikke krefter, uansett har jeg ikke så stor glede av det lengre heller. Det har vært den siste dagen i den grusomme russebuksa, som bare har blitt mer og mer skitten i løpet av mai. Skal bli deilig å kunne gå i akkurat hva jeg vil, spesielt på byen, men tenker jeg holder meg unna der en stund. Vil jo ikke akkurat ha levercirrhose heller da.Og sist men ikke minst, jeg håper alle har hatt en super 17.mai feiring. Gratulerer så mye med dagen alle sammen.