torsdag 20. mai 2010

En liten oppdatering

Jeg våknet brått klokken 10 i dag, mamma stod å hoppet opp og ned inne på rommet mitt, mens hun ropte "jeg tror førerkortet ditt har kommet i posten i dag!", og viftet med et brev fra statens vegvesen. Jeg som hadde fri i dag, eller.. lesedag til eksamen, så bli jeg vekket alt for tidlig. Men ja, førerkortet hadde kommet. Sier bare ett ord; grusomt. Nok om det, eller må vel si at jeg har fått lappen. For de som ikke skjønte det. Vet jo at jeg har en del uintelligente lesere. I dag har jeg bare slappet av, vært på jobb og sett paradise-finalen hos Caro. Trenger vel ikke uttale meg om den, regner med dere alle vet hvem som vant og hvem jeg heiet på. Ingen av dem som var i finalen. Jeg tror jeg skal legge meg i dvale nå, har så sinnsykt mye å gjøre for tiden. Ønsk meg lykke til på eksamen i morgen ellers banker jeg dere!
_______________________________
But I can't help it if I'm just a fool,
always having my heart set on you.
'Til the time you start changing the rules,
I'll keep chasing the soles of your shoes.