søndag 2. mai 2010

Fin russetid?

Jeg skal aldri drikke alkohol igjen! Denne gangen mener jeg det. I går mistet jeg telefonen min, kameraet og klokka ble ødelagt, kortet og pengene borte. Hva vondt har jeg gjort verden for å fortjene dette? Kunne nesten ikke blitt verre, eller jo, kunne jo vært at jeg begynte å spy i tillegg. Heldigvis gjorde jeg ikke det. Alkohol skal inn, ikke ut. Det vet dere jo naturligvis fra før. Nå er jeg full av tusj på armene, det står masse tall, er garantert telefonnummeret til en skikkelig kjekkas, hadde jeg bare hatt telefon! Blir så lei meg. Som om ikke det var nok så er skoene mine full av syltetøy og ketchup. Merkelig kombinasjon. Ber til gud om at jeg ikke har spist det. Hodet mitt verker som bare det. Nå vil jeg bare ha en dusj, litt is, en seng og hukommelsen min tilbake. Suss suss.