onsdag 5. mai 2010

Tilbake til sivilisasjonen

Skoledagen i dag har bare vært så utrolig latterlig. Kom på skolen klokken åtte, for å få vite at jeg hadde fri til ti. Så når klokken ble ti tok neste lærer fraværet, så kunne vi gå. Så klokken tolv hadde jeg to timer nynorsk, så hadde jeg fri til klokken kvart over tre når vi skulle ta klassebilde. Bildet ble forferdelig grusomt, jeg ser utrolig feit og stygg ut. Hele Bodø videregående; gled dere. Temaet på bildet var sexstillinger, siden klassen min er så veldig oppfinnsom. Egentlig brydde jeg meg ikke noe om opplegget i det heletatt, stod bare der jeg ble plassert. Har ikke gjort annet på skolen i dag enn å spille snake. Slo ny rekord. Kunne fått mye mer poeng, hadde det ikke vært for at en viss djevel MÅTTE skrive til meg i fb-chaten. Hater at folk skriver til meg der når jeg spiller. Brenn.Er forresten tilbake til sivilisasjonen, har inngått en avtale med mamma. Hvis jeg bruker den gamle mobilen hennes til russetiden er over skal hun kjøpe meg ny. Så grei deal. Jeg ville sikkert bare ødelagt den nye likevell. Det er så deilig å være tilbake, disse dagene har vært noen av de mest grusomme i hele mitt liv. Eller... Egentlig ikke, men dere kjenner meg. Overdriver en liten brødsmule. I morgen er det nynorsktentamen. Jeg gleder meg. Lykke til Julie.:)