tirsdag 4. mai 2010

Elgvakt!

Natt til i dag var det elgvakt utenfor skolen, det måtte jeg selvfølgelig delta på. Noe som resulterte i at jeg kunne drikke alkohol på en mandag og at jeg ikke kom meg på skolen i dag. Flott russetid, sånn det skal være. Fikk forresten en parfyme i posten i dag, skulle gjerne tatt bilde men har jo ikke kamera lengre. Også fikk jeg noe annet i posten i dag, nemlig et nytt simkort, men kodene fikk jeg altså ikke. Er fortsatt utestengt fra verden, eller har jo facebook da. Håper på å dem i posten i morgen, trenger jo pinkoden. Da mangler det bare mobil, noen tiiiips om telefoner som tåler MANGE smell i bakken, alkohol og aldri blir tom for strøm? Let me know. Så tilslutt må jeg jo bare dele et bilde fra kveldens vakt, jeg misforstod nok og trodde det var jakt. Stakkars elg, eller stakkars meg!? (nok et strålende paintbilde!)