lørdag 2. januar 2010

Tidenes klisjé

Nyttårsforsetter, jeg må vel ha noen som alle andre. Jeg hater egentlig nyttårsforsetter, det er kunn en liste med tåpelige punkter man innerst inne vet man bare kommer til å drite i, når man kommer til midten av januar, teit. Men likevell, kos dere med lista mi.

- mer orden i tingene min
- lese på teorien
- aldri være klønete
- aldri skade meg igjen
- alltid ta ut handa fra skapet på skolen, FØR jeg lokker igjen
- slutte å brenne meg på ovnen på jobb, håpløst
- ikke kjøpe ting jeg ikke trenger
- smiske som faen med A, i håp om en bedre naturfagkarakter
- ikke glemme å svare på sms, håpløst
- aldri drikke den ekstra drinken jeg alltid gjør
- ikke forsove meg, dette punktet kan nedprioriteres
- blogge hver dag i et helt år. kommer aldri til å skje!:)))