torsdag 14. januar 2010

Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen.

Hei, hopp! Nå har jeg smilt på jobb i 4 timer i strekk, det er umenneskelig når man tenker på situasjonen i hodet mitt. Som mange av dere sikkert vet har jeg hatt hjernerystelse. Jeg fikk det på lørdag, så å sitte på dataen har ikke vært noe særlig lett. Jeg føler enda at jeg blir så utslitt av lys og bevegelser, men gikk både på skolen og jobb i dag. Endelig tilbake til sivilisasjonen, endelig tilbake til livet utenfor senga.

Jeg har forresten begynt å svare på spørsmålene deres fra spørsmålsrunden, dere lurer på utrolig mye rart egentlig. Meeen tusen takk til alle som har sendt inn spørsmål. Jeg tenkte kanskje jeg skulle prøve meg på en videoblogg, siden dere maser så utrolig mye om det, så da blir enten videobloggen lagt ut i morgen, eller svarene nedskrevet. Ikke glem at jeg ikke har lovet noe som helst, jeg sa faktisk 'tenkte kanskje'. Stay tuned uansett søtiser.