onsdag 6. januar 2010

Jente(18) døde av kulde

Ok, jeg greide det ikke, jeg greide ikke blogge hver dag en hel måned. I går var jeg syk etter en lang dag på skolen, så jeg holdt sengen. Jeg har prøvd å snu døgnet tilbake til normalt, i natt sovnet jeg klokken to, så hvis jeg satser i dag på å greie å sovne en time tidligere enn det, er alt perfekt. Det var faktisk ganske tungt å begynne på skolen igjen og i dag var det enda verre, men jeg dro likevell i håp om å smitte flest mulig med feberen min. I dag hadde jeg to små fremføringer, og på fredag er det en litt større fremføring, pluss en naturfagprøve. Som jeg har skrevet til dere før, kroppen min tar ikke til seg unødvendig kunnskap, og jeg tror ikke den har som nyttårsforsett å begynne og gjøre det heller. Jeg undrer på om jeg kommer meg på skolen i morgen, det er så kaldt ute at kroppen min blir helt stiv. Jeg tror jeg må be mamma om å kjøpe meg en termodress før jeg omkommer. Kan dere ikke se for dere overskriftene, Jente(18) brutalt drept av kulda, eller omkom i 50- grader. Jo, ja, altså. På en liten måte skulle jeg nå ønske jeg var en røyker, da hadde jeg sikkert hatt en lighter eller fyrstikker med meg, og jeg kunne tent på meg selv når behovet var det. Jeg hopper til køys nå, god natt folkens. Fryser dere like mye som meg i disse dager eller?