lørdag 30. januar 2010

Booyaka Booyaka


Det første jeg skal si er, dere må bare se den nye videoen til Joddski. Jeg, Runa, Mathilde og Alise er med alt, alt, alt for mye med! Hvertfall jeg, og jeg skjemmes. Hvorfor er jeg alltid nødt å drikke 15 drinker for mye? Jaja. I kveld skal jeg hvertfall prøve å holde meg under grensa til å være overstadig beruset. Over til noe annet, i natt hadde jeg en syk drøm. Eller egentlig flere syke drømmer, jeg skjønner det ikke. Jeg skjønner ikke hva jeg har gjort galt for å fortjene dette. I natt ble jeg kidnappet av min egen tante, hold fanget på ankerseteren(hjemmet til Juni i hotell Cæsar), tvunget til å stikke en (pinne med en juletrekule på tuppen(?)) inn i mitt eget hjerte, for og så dra på karneval for å lete etter hjelp, jeg greide faktisk å sende en sms til broren min i smug hvor jeg skrev "hjelp meg, ring 112".

Men speaking of... karneval! Om en god stund er det russe-karneval, og som den alt for kreative sjelen jeg er har jeg allerede begynt å tenke litt. I barnehagen måtte jeg alltid være en bie, selv om jeg hadde lyst å være en prinsesse for å følge strømmen, mamma nektet meg. Jeg klarte hvertfall å tilfredsstille de andre barnas mobbebehov. I år tenkte jeg at jeg skulle bestemme selv, jeg har jo tross alt fylt 18 år nå. Hva syntes dere? Har ikke bestemt meg enda da.