fredag 29. januar 2010

De siste dagene...

Jeg er verdens dårligste blogger, jeg greide ikke en gang å holde det jeg lovte om mønsteret. Jeg har vært veldig opptatt de siste dagene, egentlig hele uken. Nå har det blitt så kaldt at det ikke er noen sjanse for meg å overleve utenfor husets vegger, og det er stor fordel for dere da. Jeg får prøve å forklare dere hva jeg har gjort, da tilgir dere nok. På onsdag hadde vi heldagsprøve i norsk, jeg ble ufattelig tidlig ferdig. Jeg dro til city nord med Ingelin, for å møte Gisela, senere kom også Runa. Etter mye gossip, is og kos dro jeg hjem for å slappe av. På kvelden dro jeg til Runa for å sove hos henne. På Torsdag, altså i går var vi på omvisning, eller besøk, eller kall det hva du vil på høgskolen. De skulle fortelle oss om de ulike mulighetene, og smiske med oss for å flest mulig til å bli boende i bodø. Dritfolkene skulle liksom hjelpe meg å finne ut hva jeg skal gjøre med livet mitt.Det hjalp meg ikke en drit, det ødela bare mer, så jeg tok meg en real tur på byen. Etter jobb dro jeg på fors, så minibaren på supertorsdag, for å ende opp hjemme i senga alt for sent. Dette resulterte selvfølgelig i at jeg ikke kom meg på skolen i dag, jeg burde skamme meg. Meeen nachos og korslaget i dag, snakkes senere.