tirsdag 19. januar 2010

Skuffelse, redsel og triste tanker.

Nå må dere høre her, Manchester klarte faen meg å TAPE mot city i dag. Jeg er så lei meg, jeg er så skuffet, skal jeg henge meg selv? Dårlig idé. Jeg hater virkelig at de taper, jeg blir sint, dagen er ødelagt rett og slett. Godt at de fleste fotball kampene begynner sent. I dag var jeg på skolen tidlig, det var utrolig tungt å stå opp siden jeg ikke fikk sove helt i natt. Men de to første timene gikk til å løse en oppgave i kantina og ta russebilde(som forresten ble grusomt). Dere kan se bildet mitt nederst, jeg vet jeg ser ut som en fattygirl. Etter det har jeg jo som dere sikkert vet to firetimer, altså fri fra 10-12. Meeen jeg hadde fått innkalling til tannlegeskjekk. For noen er tannleger kult, gøy, spennende, utfordrende, grusomt, skummelt og noen føler faktisk hat. Vell jeg? Jeg tilhører nok de tre sistnevnte gruppene. Jeg skjønner det ikke, jeg skjønner ikke hvorfor, jeg har bare alltid vært så sinnsykt redd uten grunn. Men i dag var jeg flink og dro, jeg hadde vært meget flink å pusse tennene i jula, så tommel opp for det og smily, smily, smiliy. I kveld har jeg vært hos Gisela med gjengen, det er alltid like koselig.

Mine siste ord i dag går forresten til Boya, boytoy, kosehunden til Connie. Det som har skjedd i dag er utrolig trist, du blir aldri glemt.
xoxo julie