mandag 4. januar 2010

Nyttårsforsettene fungerer ikke.

Halllllllla! I dag gjorde jeg det igjen, jeg gikk rett i bordet og fikk enda en blåflekk. Jeg er så utrolig klønete og ikke nok med det blåflekkene kommer så fort, jeg må være bløder eller noe. Og jeg gjorde noe annet også i dag, som faller innenfor kategorien klønete. Jeg skulle hente rundstykker fra fryseren for å spise til frokost og i det jeg skulle lokke igjen, slo jeg frysedøra i mitt ansikt. Jeg skjønner det ikke, hva har jeg gjort for å fortjene dette? Under forrige innlegg spurte en av dere om hva det mest klønete jeg hadde gjort var, jeg er ikke stolt av å si dette men en gang kastet jeg en snøball i mitt eget bakhode. Ikke spør hvordan, jeg vet det ikke selv. Når jeg forhåpentligvis blir jordmor en gang i fremtiden skal jeg finne opp en vaksine mot å være teit og klønete.

I dag har jeg sovet lenge, og vært en tur i byen med Ingar. Jeg kjøpte to gensere og to topper, og et par øredobber jeg egentlig har fra før av. Enda et nyttårsforsett brutt, jeg kjøpte noe jeg ikke trenger. Dette går ikke bra. Her er forsettene. De som er røde nå er de som ikke lenge kan være med, fordi jeg ikke har greid det.
- holde mer orden i tingene min
- lese på teorien
- aldri være klønete
- aldri skade meg igjen
- alltid ta ut handa fra skapet på skolen, før jeg lokker igjen
- slutte å brenne meg på ovnen på jobb, håpløst
- ikke kjøpe ting jeg ikke trenger
- smiske som faen med A, i håp om en bedre naturfagkarakter
- ikke glemme å svare på sms, håpløst
- aldri drikke den ekstra drinken jeg alltid gjør
- ikke forsove meg, dette punktet kan nedprioriteres
- blogge hver dag i et helt år. kommer aldri til å skje!