søndag 2. januar 2011

Noen tanker og svarene på spørsmålsrunden

Nå må jeg løpe på jobb dere. Herregud. Føler jeg framstiller det for dere som om at jeg jobber døgnet rundt, men det gjør jeg altså ikke, for om natten sover jeg. Må bare unnskylde at jeg ikke har skrevet så mye til dere i det siste, jeg føler på en måte at det "å blogge" ikke lengre er det det en gang var. Det er ikke fordi det livet jeg lever nå ikke er verdt å skrive om, kanskje heller tvert imot. Jeg har noen "ting" jeg vil finne ut, noen "ting" jeg vil gjøre og noen "ting" jeg trenger å tenke igjennom. Livet går opp og ned, det samme gjør bloggen. Alle de siste innleggene mine har bare vært svake og helt meningsløse. Bloggen har jo egentlig alltid vært meningsløs, men før trengte jeg ikke tenke for å skrive, jeg skrev bare ned de første settningene som dukket opp i hodet mitt. Det er ikke det at jeg er redd for å "skuffe" de som faktisk leser, for helt ærlig så driter jeg i hva dere syntes om innleggene mine(har herved fjernet kommentarsystemet), er mer redd for å skuffe meg selv, og det er et problem. Det jeg har sagt nå betyr ikke at dere ikke kan forvente å høre fra meg. Det var mer kanskje som en advarsel i tilfelle liksom. Etter jobb i dag skal jeg legge ut litt bilder til dere hvertfall, og en oppsumering av året 2010.

- Svarene på taperspørsmålene deres -

Hvem er best?
Dumt spørsmål... det er meg såklart. Bare se... Jeg kan blåse i hele TRE fløyter på en gang.

Hvem er du i vennegjengen?
Vet ikke helt, spør vennene mine ;)

Er du troende?
Kommer ann på hva du mener, har jo ting jeg tror på selvfølgelig. Jeg har tatovert et kors nede på foten min om det hjelper deg.

Har du kjæreste?
Nei, har nok ikke det...

Jobber du ofte?
Ikke oftere enn jeg burde.

Hvilken pizza liker du best?
Min spesialpizza. Den slår alt! og da mener jeg ALT!

Hvordan er mammaen din?
Ååå, jeg kunne skrevet en bok om mamma. Hun er verdens herligste. Mamma er et sånn menneske som enda bestiller ringetoner fra se&hør og fortsatt blir overrasket over hvor mye "nytt" som er å finne på markedet. En gang telefonen min ringte, rakk ikke jeg å ta den, så hun skulle svare. Hun fikk ikke til å ta telefonen fordi den var for avansert for henne. Hun "fant" ikke tastaturet på den bærbare dataen min og gråter fortsatt over julepynten vi lagde i barnehagen.Hun gråter fordi vi er udugelige. Mamma er livredd for meg, overbeskyttende og nekter meg å ta flere tatoveringer, men jeg elsker henne. Seriøst. Jeg elsker henne.

E du store I kjæften??
Hva enn det betyr?... Sikkert:P

Liker du massasje?
JATAKK! GI MEG!

Skal du ut i dag?
nop...

Blir du glad om noen sir du har store puppa?

Helt ærlig bryr jeg meg ikke noe om det, for meg er ikke det et komplimang. Jeg har hørt det hele livet, hvertfall helt siden de kom.
Det er ikke noe spesielt.

Elsker du noen?
Ja, mammaen min.

Hvorfor er du så pen julla?
Vanskelig å si. Sminke maybe...

Selvbruning?
FUCK YOU......

Ka inspirer dæ?
Hitler inspirerer meg så jævlig mye...

Ka e det som provoser dæ?
Mennesker som ikke skjønner når nok er nok. Eller som tror jeg greier "å ta et hint".. Jeg må faktisk ha det meste inn me skje.

Noen feil du har begått før mange ganga?
"I'm running back through the fire, When there's nothing left to save."
Har vel hatt for gode forhåpninger til andre mennesker litt for ofte.

E bror din en grei kar?
Ja, han passer alltid på meg. Den beste broren i verden.

Går ikkje du skole længer?
Nei, går ikke skole i år.

Si noen gode minner.
Herregud, det er så utrolig mange.

Trener du?
Var veldig flink før, men i det siste har det dabbet av. Skal begynne igjen nå.

Hva må du ha?
Jeg må ha kjærlighet.

Driver du med noen?
Hvem vet...

Hvorfor tuller du med religion hele tiden?
Fodi jeg ikke har noe annet å si..

Blitt playet noen ganger?
Herregud:P blir ikke playet, jeg player selv. Idiot.

Angrer du på det vi gjorde før?
????

Bortskjæmt? (vet du er)
Nei, ikke på noen måter.

Perfekt date ville vært hvor?
Hjemme hos han eller meg, middag, stearinlys(HAHA, BARE LE DERE!), film og kos. Da er jeg i himmelen.

Stoler du lett på folk?:¤ enn meg?
Stoler ikke på flere enn jeg burde. Enn deg? Vanskelig å si.

Hvorfor skal du aldri gråte igjen?
Hæ? Jeg gråter aldri fordi jeg ikke eier følelser.

Opplever du kjærlighet?
Selvfølgelig gjør jeg det. Alle mennesker trenger kjærlighet.


xoxo Julie!