søndag 30. januar 2011

Slutten av januar

Hei dere, jeg beklager dårlig oppdatering(som alltid!), men den siste tiden har jeg hatt mye å tenke på, samt mye å gjøre. Vi har hatt kampanjeuke på jobb, stor pizza og brus til 149,- Tenk dere nå bare hvor mange feite normenn som har dratt kroppen sin inn til oss for å med seg tidenes tilbud. Slo salgsrekord på fredag, mer gidder jeg ikke si om den saken. Så har jeg selvfølgelig vært opptatt med å helle alkohol inn i systemet de siste helgene. Sett bort i fra denne helgen hvor jeg har jobbet dødelig mye, spist alt for mye, sovet alt for mye og bare koset sammen med K og hatt min første fri-søndag på lenge. Herregud så deilig å ha fri på den mest stressende dagen i uka. I morgen skal jeg til legen en kjapp tur for noen blodprøver, dra til O.p Fure(?) å fikse tenningslåsen på bilen min. woho, som jeg gleder meg til å kunne dra ut nøkkelen av låsen. Ja, nøkkelen har stått i bilen i flere uker nå(nesten). Haha, dumme som dere er har dere ikke stjålet den. Idioter. Men nå hyler senga av ensomhet. Snakkes senere dere.