fredag 7. januar 2011

Ops, jeg har..

..helt glemt av at jeg ikke hadde gitt dere oppsumeringen av resten av året 2010, og selvfølgelig skal dere få det små grisunger. Det er bare at jeg jobber litt om dagene, og når jeg ikke jobber sover jeg, er med venner eller tenker over hvor håpløs jeg er. Forresten dere, jeg har gitt meg selv et midlertidig alkoholforbud. Jeg skal ikke drikke denne helga. Tror dere jeg greier det? Nyttårsfortettet er jo tross alt å prøve og kutte ned alkoholen, nå som jeg har oppsumert året og funnet ut at jeg var full ca 60% av året. Og i går DERE... så bestilte vi sydentur. Når jeg sier vi mener jeg desverre ikke jeg og du, men jeg og historiens beste jenter. Åååå, som jeg gleder meg. Jeg skal bli så brun og vakker. Nå må jeg løpe sånn at jeg rekker jobb, håper jeg har rikitg nøkkel. Håper ikke dere og det? Tviler.. Dere er noen egoistiske idioter.... JAJA... her er hvertfall slutten av 2010.

Juli:
Jeg jobbet lange dager med aktiv hverdag og drakk rikelige mengder alkohol om hverandre. Vurderte en stund å legge meg inn å sykehuset med alkohol intravenøst. Det var fotball VM, noe som var enda en unnskyldning til alkoholen. Spania vant, noe jeg syntes var helt fantastisk. Kunne ikke blitt bedre. Mine manglende kunnskaper om grilling kom ganske tydelig fram og jeg ble forelsket igjen. Eller kanskje ikke forelsket, men håpløst betatt. Noe som selvfølgelig gikk over fordi det måtte, noe som ikke var min avgjørelse. Jeg vet du enda leser bloggen min, så hei til deg.;) Ida kom hjem til Bodø, noe som var helt ubeskrivelig deilig, hun betyr mer enn alle dere til sammen. Jeg vurderte å skaffe meg en jobb og en framtid, men utsatte det til neste måned.

August:
Anette ble 20år, den heldige jenta, og Leonora fylte hele 1år. Jeg søkte jobb på rema1000, de gav meg forhåpninger, men gadd aldri å ringe. Haha. Deres tap. Jeg har en mye bedre jobb nå. Jeg bodde en uke hos hun som da var min aller beste venninne, men det gikk ikke så bra, siden vi hadde to helt forskjellige prioriteringer i livet akkurat da. Mye av tiden i begynnelsen av måneden gikk bare til å tenke. Tenke på hva det var jeg gjorde feil hver eneste gang,
når det kom til det motsatte kjønn og føleser. Fant ikke noe svar jeg selv kunne si meg fornøyd med, så jeg bare fortsatte å være håpløs. Er det enda. Å late som man ikke brydde seg var en veldig dårlig løsning. Minuspoeng til meg for det. Jeg kjøpte meg en iphone og stakk til Oslo for "rehabilitering" fra mitt tragiske liv. Jeg klipte pannelugg og var på parkenfestivalen. Søkte jobb på pizzabakeren egentlig bare på tull, men fikk den. Jeg er best.

September:
I september sa frøken toshiba takk og farvel, og døde momentalt. Jeg var dermed fri for datamaskin. Ikke gadd jeg å kjøpe meg ny heller. Faen så godt det var å slippe trynene deres. Jeg skrev et lusent innlegg fra iphonen min, fordi det egentlig ikke gikk ann å blogge i fra den. Elendig. I september kom jeg godt inn i den nye jobben min, og ble godt kjent med verdens beste kolleger. Vi hadde personalfest på jobb og jeg drakk generellt ganske mye. Helt ærlig husker jeg ikke så mye av september, siden jeg ikke blogget noe og var full store deler av måneden.


Oktober:
I write the words I find hard to speak.

Want to, but I can’t help it
I love the way it feels
It’s got me stuck between my fantasy and what is real
I need it when I want it, I want it when I don’t
Tell myself I’ll stop everyday, knowin’ that I won't

Jeg skjønner ikke meg selv. Forresten, jeg turte å ta tatovering.

November:
Var vel endelig på tide at jeg kjøpte meg en ny data, sånn at jeg kunne begynne å blogge igjen etter tidenes pause. Jeg så i statistikken at dere savnet meg, så hva kunne vel være bedre enn at jeg kom tilbake? Jeg jobbet utrolig mye og passet på at kroppen fikk i seg de ukentlige mengdene med alkohol. Jeg ble jo hele 19år den 18. og feiret med tre flasker sprit. tre flasker for mye, eller neida, kanskje to for mye. Jeg kjørte to ganger i grøfta, fordi veien der jeg bor er helt
udugelig og alt for glatt. Jeg er jo ganske klønete, så det kan ha noe med det å gjøre og. Jeg klarte forresten også å låse meg selv ute fra jobben. Bodø var sinnsykt kaldt og jeg hadde dermed mist 15 nærdødenopplevelser på en og samme måned. Linn-hege og Caro ble også 19, noe vi helt klart feiret hardt.

Desember:
Gidder ikke oppsummere noe, dere kan jo bare bla litt bak i bloggen :)
XOXO JULIE