søndag 26. desember 2010

Gledelig jul.

Jeg håper alle dere har hatt en super førjulstid, en fantastisk julaften og at romjulen blir uforglemmelig. Selv har jeg kost meg utrolig masse med familien, slappet litt av og best av alt, hatt to deilige dager fri fra jobb. Jeg har ikke kunne skrevet noe til dere fordi internettet mitt ikke har vært helt på stasjon, mulig jeg ikke får postet dette innlegget heller, men om dere leser det, så fikk jeg postet det(logisk nok..). Tenkte jeg skulle dele et jul(i)ebilde med dere, siden jeg er så snill og god i disse tider.OOOPS... julebildet fra i fjor...Har ikke forandret meg noe på et helt år... så skuffende... MEN

Som en julegave fra meg til dere kjører jeg i gang årets siste spørrerunde, mens jeg koser meg på jobb på pizzabakeren. Kom gjerne innom å spis litt hvis dere føler julematen ikke er god. SUSS