fredag 10. desember 2010

Hei, jeg tenkte...

..at jeg skulle blogge før klokken tolv i dag, så jeg dro fra Helene i god tid slik at jeg skulle rekke å slenge inn noen ord til dere... men når jeg kom ut døra ikledd mine allværs-joggesko måtte jeg grave meg fram til bilen min. Når jeg omsider hadde kommet fram var det bare å begyne og koste av de sikkert 15 kiloene med snø som hadde lagt seg rundt den. Nå tenker du vel... "herregud.. det skal da ikke være så vanskelig å koste av en bil".

MEN, det er det....

FORDI når den første snøen kom og jeg måtte kjøpe meg en skrape, var det rett før lønning, brukskontoen var nesten nullstillt(aldri om jeg overfører penger fra sparekontoen for å kjøpe en fuckings skrape!!!) og mamma var på jobb så jeg kunne ikke få penger av henne, så jeg måtte ta til takke med de pengene jeg hadde og da ble det bare en liten en. Så når mamma kom hjem fra jobb for å gi meg penger tenkte jeg, aldri om jeg gidder å kjøpe enda en skrape... så nå har jeg bare den lille... Det tok evigheter å skrape av snøen og isen, når jeg begynte med frontruta og hadde kostet meg rundt hele bilen og kom tilbake til frontruta igjen var det like mye snø der igjen som det var når jeg begynte å koste. Jeg har innsett det faktum at værgudene hater meg. Jeg hater livet mitt. I julegave ønsker jeg meg: en som er forferdelig glad i å måke snø og/eller koste av biler.

Forresten nå har jeg bare parkert drittbilen utenfor. Der kan den stå å snø ned helt til jeg kommer hjem fra ferie på tirsdag. I morgen tidlig reiser jeg nemlig til Oslo for noen dager med familen og total avslapping. Har ikke hatt en frihelg siden August, så nå trenger jeg det virkelig. Er faktisk fem hele dager til jeg skal se slik ut igjen: