onsdag 1. desember 2010

Desember!

Tenk at det er desember allerede. Dette året har jo nesten bare gått alt for fort. Jeg husker enda sommeren som om det skulle vært i forrige uke liksom. Jeg satt der nesten arbeidsledig(med bare en jobb), tenkte håpløst mye, jublet over at 'sommerferien' kunne vare evig om jeg ville og var så dum at jeg takket nei til å komme meg bort fra denne drittbyen for et helt år. Av og til angrer jeg enda, men på en annen side fikk jeg kvittet meg med den største sekken med søppel jeg noen gang har hatt innenfor en mils omkrets. Jeg fikk en jobb til med de beste kollegene i hele verden. Jeg fikk en bil. Jeg har tjent masse penger, og tiden... tiden har gått så fort at jeg ikke har merket noe.

Så i disse juletidene har jeg seriøst ødeleggende mye å gjøre de minuttene av døgnet når jeg hverken jobber, sover eller heller i meg ekstreme mengder alkohol.... Så jeg bare... Hmm... Dette gikk jo relativt fint, mens jeg var veldig fornøyd over mine egne svar. *veeente på resultatet*


Buddhismen? Så provoserende. Jeg har alltid overbevist meg selv om at jeg er jøde, men javel da. Verden slutter aldri å overraske meg. Nå kommer jeg hvertfall til Nirvana, gjør jeg ikke?