tirsdag 14. desember 2010

Hjemme igjen!

NB!!! Bare til å begynne med, tiden på dette innlegget er helt feil.
NB2!!! VERDENS LENGSTE INNLEGG.


Da var jeg endelig kommet meg hjem igjen etter en svært etterlengtet ferie i hovedstaten. Jeg dro ned med de beste intensjoner om varme og lite snø. Så kommer jeg dit... og bare.. hva faen? tok jeg feil fly? Her er det jo mer snø enn på Grønnland og i Alaska tilsammen, jeg må være på... Nordpolen.. 16 minusgrader... Hva er det jeg har gjort galt?Jeg sendte så noen tomme trusler til værgudene, helt til jeg på et kjøpesenter oppdaget at..."AGES 3+" .. det i Oslo er 3års grense på våpen. Rundt her stod halve Irak, halve India og store deler av sør-øst Asia og hamstret som bare faen. Så tenkte jeg "kanskje de kjøpte julegaver til familiene sine?" Så hyggelig da... men så leste jeg...(trykk på alle de setningene med streker forran, det er linker med nyheter fra vg.no, men jeg er for dårlig for å en annen farge og strek under de.)

- Én omkom etter eksplosjon i Stockholm

og...

- Her sprenger han seg i luften

og...

- Her ligger selvmordsbomberen etter eksplosjonen

og... da konkluderte jeg raskt med at det er bomber som er tingen.. men så...

- Svensk selvmordsbomber kobles til al-Qaida


og...

- Al-Qaida-topp: - Stockholm bare begynnelsen

Herregud sier jeg bare.. MEN SÅ...

- Derfor mislyktes terrorangrepet

Hallo? Hvor dumme er egentlig Norge? Ikke for å virke rasistisk, men i fjor stemte de fram Chand som vinner av Xfactor, antallet asylsøkere øker med 50% hvert år og nå skal de i en artikkel i landets mest leste avis fortelle hva selvmordsbomberen gjorde feil, slik at nye eventuelle selvmordsbombere kan lære hvordan det ''skal gjøres''. Jeg kan desverre ikke gjøre noe annet enn å legge hodet i hendene å gråte på nasjonens vegne, faen så dumme vi er. Vi burde vært steinet hele gjengen. Men over til noe hyggelig..

Hos bestemor bakte jeg verdens beste cookies. Ikke nok med at jeg kan lage pizza på jobb, nå kan jeg lage cookies også. Hurra for meg. Jeg er best.
OG I OSLO VET DERE, SÅ ER DET 100 km/t -grense! Har aldri kjørt så fort i hele mitt liv. Jeg vet jeg er en pingle. Hallo, se på meg. Verdens mest uskyldige menneske.MEN I DAG DERE... Så var det sesongavsluttning på hotell cæsar, og jeg fikk ikke sett episoden fordi jeg var på jobb. Faens drittjobb, så nå må jeg se den mange timer ETTER alle dere andre. Jeg har mange forhåpninger til dagens episode, jeg vet nemlig at det skal brenne. Jeg håper alle disse dør, inkludert meg selv: Nei.. vent litt. Astrid døde jo for lenge siden... JAJA, plis, kan alle de andre på bildet dø? VÆRSÅSNILL. Det kan være en tidlig julegave til meg? Jeg hater dem.