lørdag 20. juni 2009

You wanna show the world, but no one knows your name yet.

Litt på tide med en oppdatering kanskje? Sletter svarene til spørsmålsbloggen i morgen, siste sjanse å lese dem i dag. Hvorfor spør du deg selv? Fordi jeg hater evig lange blogginnlegg. Ferdig med den saken. Nå er det lenge siden jeg har blogget, jeg har hatt kjempe dårlig tid hele denne uken. På torsdag hadde jeg eksamen, det gikk helt greit egentlig. Torsdagskveld var jeg på jobb. Jeg fant ut en veldig viktig ting om meg selv denne arbeidsdagen, jeg kan faen ikke grille. Det er ikke sånn at jeg er bare litt dårlig og svir maten litt, men uansett hvor mye jeg prøver så blir hele tiden all grillmaten helt svart. Tror jeg holder meg unna grillen denne sommeren, hvis ikke vennene mine har planer om å dø av sult. Knisknis.

På fredag begynte jeg på skolen klokken 10, siste skoledag før sommerferien, utrolig godt å tenke på at det endelig er ferie. Skal jobbe seks uker i sommer, noe som resulterer til at jeg er rik(!!!) i august. Etter skolen dro jeg til frisøren, til Anette så klart. Stusset håret litt og klippet panneluggen ganske mye, tynte ut håret veldig i og med at det er så utrolig tykt. Etterpå skulle jeg være hårmodell for opprulling av hår, resultatet ble ikke veldig vellykket. Jeg lignet på en bestemor i overgangsalderen som aldri har hørt om hårbørste. Etterpå dro jeg innom kontoret en tur, fikset div ting som har med lønn å gjøre også dro jeg hjem og dusjet. Så var det tilbake på jobb. Etterpå dro jeg ut sammen med Karo og Fije.

Lørdagen skulle alle jentene dra ut, alle kom til Fije. Vi skulle ha en slags avslutningsfest før sommerferien. Det var kjempe koselig, de andre hadde tenkt seg på byen så jeg tok heller bare bussen. Tror jeg misforsto noe veldig denne kvelden. Jeg kom hjem sint(aner ikke hvorfor), tror jeg satt en time i sengen å kranglet med meg selv. Jeg følte meg så smart og ondskapsfull på samme tid, helt til jeg oppdaget hvor utrolig latterlig jeg var som satt der alene å diskuterte. Så nå tenker jeg, hvordan er det fysisk mulig å krangle med seg selv? Det kan ikke jeg svare på.

Har flere notater til meg selv fra lørdagsnatten:
- Jeg hater bacardi razz.
- Ikke ta bussen i alkoholpåvirket tilstand.
- Datamaskinen er ikke lov å bruke når man har drukket.
- Forsikre deg om at du prater meg rett person.


xoxo Juuulie!