mandag 22. juni 2009

Let the beat control you

All these people talking 'bout you now
They don't make no difference, no
We always have the rhythm here
In our blood and in our souls
So let the beat control you now
There's nothing here to care about
Just you and me, let's break it down
So follow me, I'll show you how

Jeg har skikkelig lyst på denne godsaken fra lacoste, har lenge lett etter klokke, men aldri blitt fornøyd. Denne var perfekt! Syntes ikke du det? JO!
I dag har jeg vært på jobb, den offisielle åpningen av sommer sammen ble en stor suksess. Så gøy å gjøre noe for å glede andre. Tungt med 8 timers arbeidsdager, hehe. Følte for å klage litt. Nå skal jeg snart hoppe i dusjen etter en knall hard jogge/løpe tur opp på Hunstadtoppen. Synes den turen bare blir kortere og kortere for hver gang jeg løper den. Så merkelig. Har inngått en liten "pakt" med meg selv, hvis jeg løper til Hunstadtoppen hver dag i to uker skal jeg kjøpe meg noen fine nye løpesko. Helt greit spør du meg, trenger uansett litt trening.