tirsdag 16. juni 2009

hemmet eller fremmet?

I dag kom vi opp i eksamen, tverrfaglig eksamen. Temaet var det nest verste vi kunne fått. Vi fikk om hjerneblødning, et tema vi ikke en gang har gjennomgått på skolen. Om jeg skal være 100% ærlig syntes jeg ikke det er særlig gjennomtenkt. Motivasjonen er helt på bunnen, om det er noen i denne byen som har motivasjon til overs. Kom å del den med meg så snart som mulig! Jeg føler at jeg selv vet hvilket nivå jeg ligger på, å har en viss anelse om hvilke kunnskaper jeg selv har. Det store spørsmålet jeg stiller meg selv, vil min karakter bli fremmet eller hemmet i forhold til mine kunnskaper. Jeg gruer meg veldig til eksamen.

Om dagene prøver jeg meg på en videoblogg med svarene til spørsmålsrunden, men har misslyktes tre ganger med opptak. Skjønner ikke helt hvordan webcameraet fungerer. Svarene kommer ut i kveld, enten i en videoblogg(om jeg får til) eller som et vanlig innlegg. Her er en liten film om hvordan jeg sitter når jeg ikke forstår.