fredag 26. juni 2009

Where did the blue sky go?

Med musikk på ørene har jeg igjen jogget opp på Hunstadtoppen, begynner å bli litt lei av den ruta nå, men skal fullføre planen min. Nå skal jeg legge meg, jobb igjen i morgen tidlig. Om dagene er jeg veldig sliten, noe som er både tungt og godt på samme tid. Jeg vet at når sommeren er over har jeg masse(!) penger, så kan alle de som sitter på rompa si hele sommeren bare kose seg videre i sin fattigdom. I dag var vi på Naurstad med jobben, det var kjempekoselig og varmt. Vi var på en liten båttur der, og det var morsomt å se at så mange av brukerene hadde det så gøy.


I går var jeg i bursdagen til Mariell og Simen, det var morsomt helt til festen ble ødelagt, fordi mange av festdeltakerne ikke greide å holde døren til lokalet igjen, som forårsaket mye bråk i nabolaget. Jeg fikk forresten ny mobiltelefon i går, mamma syntes så synd i meg, siden jeg mistet telefonen i elva dagen før.