tirsdag 1. september 2009

It's gettin' hot in here!

Hei igjen dere. Ja, jeg vet at jeg sånn ca aldri kommer til å skjerpe meg når det gjelder bloggen. At jeg sånn ca aldri kommer til å nå målet om å blogge hver eneste dag, men jeg prøver igjen. Jesus christ, gi meg en sjanse. Egentlig vet jeg at jeg ikke kommer til å klare det siden jeg skal til Oslo på torsdag, men skal som sagt tidligere prøve å blogge de dagene jeg er hjemme. lover lover lover. Men bare slik at dere har det klart for dere, så har jeg det kjempe bra, jeg har det bra på skolen, og livet er bare vellstand. Legger ved et bilde fra noen helger siden. Kjempe koselig kveld.
Det jeg vil si, eller egentlig spørre dere om er en ting jeg faktisk har tenkt på en god stund. Når man virkelig har noe i mot et annet menneske, hvorfor gidder man å lese bloggen deres da? Hvorfor gidder man å bruke sin dyrebare tid på noen man liksom ikke liker? Og hvorfor gidder man å kommentere? For å vise at man har vært der?
Enten så har du glemt å huske at du hater meg på ordentlig, ellers så er du sykelig opptatt av hva som skjer i livet mitt? Og enten det er det ene eller det andre, så er du like patetisk. Jeg skjønner ikke at du virkelig tror at en 'anonym' kommentar om at du hater meg skal såre, true eller whatever budskapet ditt er.