torsdag 27. august 2009

Someone like me

Ja dere, jeg er helt enig. Jeg har blitt direkte sløv i bloggingen, og jeg vet at jeg hele tiden mister lesere grunnet en elendig jobb med bloggen, men kjære dere. Jeg har rett og slett ikke tid. Jeg går skole, jeg har et liv, men siden jeg nå skal ta meg selv i nakken når det gjelder diverse andre ting, kan jeg prøve å gjøre det med bloggen også. Det går greit for seg på skolen for tiden, liker klassen kjempe godt og trives ganske bra. Har fått en del lekse nå, som må fullføres i løpet av kvelden faktisk. Skoledagen akkurat i dag har vært kjempesølv, de to første timene skulle vi ha gym men det ble det ikke noe av, dere kjenner vell til disse informasjonstimene som går til bare tull og masse viktige beskjeder. Etter det hadde jeg 3(!!!) fritimer, jeg og Ingelin jobbet en del med norske men sløvheten overtok raskt. Jeg har ingenting å blogge om, men lover at imorgen kommet er skikkelig saklig innlegg, etter jeg har hatt kjøretimene mine fordi da har jeg fler fritimer. ;-)

xoxo jjjjjul1e og baby1