onsdag 19. august 2009

Nytt skoleår, nye muligheter.

"Velkommen til et nytt skoleår på Bodø videregående", slik lød den innledende talen til rektor i dag ved oppmøtet i kulturhuset. Skolen har begynt igjen, og for de som ikke har fått det med seg er dette året jeg skal skjerpe meg, få gode karakterer, minst mulig fravær, dette er det siste året på videregående(forhåpentligvis!) hehe. Jeg er rett og slett nødt til å fokusere på skolen, men det skjønner du vell? Siden jeg tross alt går tredjeåret nå. Det er jo slik i år at vi kan velge fag, og siden jeg var veldig lur å tok ekstra matematikk i fjor slipper jeg det i år, dermed får jeg heller to valgfag. Jeg valgte først sosiologi og rettslære, som reservefag valgte jeg biologi. Og nå angrer jeg litt på valgene mine, men det blir sikkert bra uansett. Nytt emne: For tiden trener jeg lite, det er noe som irriterer meg veldig. Får ikke lov å overanstrenge høyrefoten, siden jeg har vært så utrolig heldig å fått betennelse i akillesfestet, akillesen og delvis leggmuskelen. Det er ikke at det er vondt som irriterer meg, for litt smerte må alle mennesker oppleve, det er det at jeg ikke få trenet noe som gjør meg gal i hodet. Skal holde meg mest mulig i ro de nærmeste dagene(haha!).

Har du lyst å prøve noe veldig kult, google navnet mitt!
koz og klæmz - den utrolige julie