torsdag 6. august 2009

Utfordring

Jeg har blitt utfordret av en av mine lesere til å gjøre følgende.
HVA STÅR NAVNET DITT FOR - UTFORDRING
1. Skriv ned hva hver bokstav i fornavnet ditt står for. Altså du bestemmer hva de står for, men det må være noe som beskriver deg.
2. Beskriv hvorfor du har valgt nettopp de ordene.
3. Legg ved et bilde som kan beskrive et av ordene du har skrevet. Enten av deg selv eller noe helt annet.
4. Utfordre like mange som du har bokstaver i ditt navn.

J står for - Jålete
fordi jeg elsker å pynte meg, jeg elsker alt som er jålete, smykker, øredobber, armbånd, klokker, kjoler osv. Alt som er feminint egentlig, men jeg har ikke f i navnet så jeg nøyer meg med det nest beste.
U står for - Uskyldig
fordi jeg ser så utrolig uskyldig ut, jeg har de karakteristiske 'dådyrøynene', bollekinnene og det søte lille lure smilet som får deg til å tro at jeg aldri har gjort noe galt i hele mitt liv.
L står for - Liten
fordi jeg ikke når høyere enn 160 cm over bakken, jeg er liten og hører det ofte. Det er ikke noen skam å være liten, så lenge man ikke er tjukk. Right?
I står for - Intelligent
fordi jeg har en IQ på 144, og du er sjalu. Jeg kunne vært medlem i MENSA, vet du det? Jeg gidder bare ikke la folk utnytte min intelligens, jeg mener det helt seriøst.
E står for - Elegant
fordi hva enn jeg gjør, gjør jeg det med stil. Jeg syntes det er rart at så lite innsats imponerer så mange, men det er sånn livet mitt er.
(ikke kom å fortell meg at jeg ikke ser uskyldig ut!!)

Selv utfordrer jeg fem tapere som faen ikke har annet å skrive om i bloggen sin, enn slike udugelige utfordringer. hehahe xd;) xoxo