mandag 7. september 2009

Home sweet home

Nå er jeg hjemme igjen etter en lang-helg i Oslo, min absolutte favoritt by i hele Norge. Jeg reiste ned torsdag's kveld, og det var utrolig godt å komme seg bort fra hjembyen en liten stund. En skikkelig avslappende helg men mye forberedelser til Ida's konfirmasjon og shopping. Jeg som elsker å bruke penger, fikk gjort mye av det jeg liker aller best. Deilig er det også å komme hjem da, for er det en ulempe ved å være borte fra hjemmet er om man plutselig har glemt noe må man kjøpe alt nytt. Men hjemme er jeg nå da, og det er jo bra. Jeg må bare legge ved at det var kjempe koselig i konfirmasjon, masse god mat og gode kaker. Nei, huff. å hørtes jeg sikkert ut som det jævela 'matvraket', men det er jeg altså ikke da. Bare for å legge til at det bildet under her, med den kebaben; den var veldig god. Huff, igjen 'matvrak'. xoxo jjjjjulie