lørdag 12. september 2009

Ut på livet!

Nå bærer det snart ut på livet, jeg skal bare spise litt først, kle på meg og sminke meg. Hva skal du gjøre i kveld? evt, om du leser dette i morgen, hva gjorde du i går? Nåja, antrekk. Jeg skal ha på meg en av de nye kjolene mine, en lilla kjempe fin kjole tenkte jeg, eller er hvertfall planen foreløpig, ellers vurderer jeg en skinn tights og en av de nye toppene jeg kjøpte i Oslo. Valget er enda ikke avgjort, må som alle jenter prøve meg frem til jeg blir fornøyd. I kveld skal vi foresten spille "våghals", en dødsmorsom drikkelek, håper kvelden blir koselig. suss suss, ha en fin kveld alle dere søte små som leser her.:*

Det där var ingenting
Dom sa här ta en till
Dom gav mej nya öl, nya glas, nya shots
Tills jag vingla bort

Jag vakna någonstans
Där ingen fanns till hands
Där jag inte kände någon
Jag kände ingen alls

Jag fick karatefylla
Jag var ett svin mot er
Det blev karatefylla
Betedde mig jävligt fel
Jag fick karatefylla
Jag var ett svin mot er
Det blev karatefylla