mandag 28. september 2009

Wake me up when September ends!

Høsten har slått inn for fullt, og som jeg skrev i går er ikke været i Bodø det beste. Det er faktisk snø på fjellene i utsikten fra stuevinduet mitt. Gradestokken viser 6,8 grader, men vinden og regnet gjør det kaldere, det er jeg sikker på. Høsten er en vakker årstid, det er ikke det jeg prøver å motbevise. Kulde, storm, regn, hagl, lyn og torden ønsker jeg å holde meg langt borte fra. I natt sov jeg utrolig godt, og når jeg sover slik forsover jeg meg alltid. I dag våknet jeg ganske så nøyaktig ti minutter før bussen til skolen gikk, men jeg rakk det. Utseendemessig bør jeg jo da hatt verdens verste dag, but no, så faktisk ok ut likevell. En av grunnene til det må nesten være at jeg tok spraytan i gårkveld, resultatet ble det beste ever, har aldri gjort det så jevnt før.

Jeg hadde bare fire timer på skolen i dag, siden rettslære læreren var syk. Deilig å være ferdig klokken to. Etter skolen dro jeg på MonAmi med Gisela, Ingelin og Tonje, vi drakk verdens beste sjokolademilkshake. Herlighet, du aner ikke. Senere kom Ingar, og etterpå gikk vi litt rundt i byen. Jeg leter etter ny jakke. Jeg fant utrolig mange fine jakker, men med min ubesluttsomhet ble det ingen jakke-kjøp i dag. Når jeg kom hjem visste jeg ikke annet enn å finne fram de gode store rosa tøfflene mine og bare pakke meg selv inn. Siden det har jeg passet Leonora litt, og nå skal jeg til Gisela. Jeg og Ingelin skal sove der i kveld, love you girls. :* xoxo.